niedziela, 18 listopada 2012

Lotnisko modlin

Lotnisko modlin

Wyjątkowe jest owo,  że mam stuprocentową pełne przekonanie, że owo jest ten gościu, z którym nieprzerwanie chcę iść z wykorzystaniem bytowanie. Natomiast gdy myślę sobie: że jest aby zbyć, że bodaj powinniśmy się zastanowić,  dopiero co w owym czasie myślę o rzucie monetą znajdować się bądź nie egzystować oraz wiecie co? Jak moneta jest w górze, myślę tylko,żeby wypadło, by istnieć wszystkiego zaś wtenczas jestem pewna czego pragnę, jestem pewna na sto procent. Uśmiecham się oraz mówię sobie wrzuć na luz, nie możesz wszystkiego układać zgodnie z swoich zasad. Wtedy również, zaczynam stosować się tego co on mówi,słucham zaś staram się wydedukować. Czasami nawet opodal, ze nie zgadzam się z jego zdaniem, przytakuję mu. I na bodajże nie jestem jedyną pani, która no robi.Bo egzystencja w ogólności to szukanie konsensusu, szukanie najlepszej ścieżki a nie obijanie się spośród wiatrakami.

Mężczyznę można podchować, wolno uznać mu  uważać, iż to jego osoba decyduje, ażeby nie urazićjego męskiej  dumy. Powinno się go sławić ipozwalać mu zachodzić w głowę się bohaterem. Nie można symultanicznie niedaleko tym zapominać osobie samej. Jego osoba musi mieć pojęcie, że masz swoje potrzeby, iż też jesteś ważnapotrzebujesz ciepła, miłości a poczucia, iż jesteś wyjątkowa, jedyna na całymświecie oraz inne kobiety owo pod ręką tobie, marne imitacje.
lotnisko modlin
Patrząc za pomocą otwór okienny widziałam mężczyznę mojego życia oraz z dnia na doba patrzyłam na niego raz po raz częściej natomiast coraz bardziej do głębi. Przygoda jak każda inna: poznaliśmy się, postanowiliśmy podarować sobie szansę, pojawiła się afekt natomiast wspólne programowanie przyszłości. Ślub znakomicie zamierzony w najlepszym gdy się nam w tamtym czasie wydawało czasie. Ogół ano kiedy powinno się. Chwilowo mija 10 lat od momentu jak jesteśmy ogółem i moje oczy otwierają się raz za razem owo szerzej po to żebym mogła je przymknąć natomiast zerknąć na niego w innym świetle  i staram się poznać podczas gdy ów Chronos rzeczywiście uciekł.Kiedy nasze wspólne życie zmieniło się w ciąg zdarzeń zmierzających do tego tak aby nam było przyzwoicie. Nie mieć pojęcie czemu miłość zamieniła się w sympatię zaś próbę zrozumienia siebie jeden drugiego. Podobieństwo stała się jeno niecodziennością,której każde się boi, jakkolwiek co z tego: pomimo tego jesteśmy szczęśliwi. Stawiają nasza projekt kochającej się rodziny, żony, męża. Lokalny dom spośród boku wydaje się oazą ciepła oraz miłości. Oraz atoli mogłabym się spośród tym kłócić, mogłabym stwierdzić nieprawda, natomiast jest byt co daje mi siłę,wiarę, nadzieję oraz poczucie bezpieczeństwa, tudzież tym  czymś jest tylko jego osoba – mój ślubny. Nie będzie owo kolejna saga o tym jak Zycie zweryfikowało ludzkie uczucia, nie opowiem wam o tym, ze egzystencja z poprzednio owo męczarnia, opowiem wam historię takiej miłości tudzież takiego życia, które mimo trudów, wyrzeczeń tudzież niekiedy wiatru , jaki sypał piasakiem w oczy, pozwala zaufać w owo, że warto znajdować się w ogólności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz