sobota, 24 listopada 2012

Parking modlin

Parking modlin

Siedzieli w kącie na przeciwległym krańcu stołówki. Było ich pięcioro. Nic
rozmawiali tudzież nie jedli, natomiast przedtem każdym stała taca nietkniętego posiłku. W odróżnieniu od
większości uczniów nie gapili się na mnie, jest dozwolone się, w następstwie tego było im przyglądać bez obawy, że
któreś mnie na tym przyłapie. Aliści owo nic ten absencja zainteresowania moją osobą mnie
zaintrygował.
Na główny projekcja oka nie byli do siebie ani ileś podobni. Z trzech chłopców jeden,
brunet z loczkami, był naprawdę wielki - umięśniony gdy profesjonalny ciężarowiec. Drugi,
wyższy a szczuplejszy, lecz również całkiem napakowany, puder czupryna koloru złocistego miodu. Trzeci,
z rozczochraną, kasztanową czupryną, nie imponował budową ciała zaś wyglądał na
najmłodszego spośród trójki. Tamci dubel mogliby w tej chwili chodzić do college'u lub nawet wykonywać pracę tu
jako nauczyciele.
Dziewczyny wcześniejszy swoimi przeciwieństwami. Ta wyższa miała posągową figurę
modelki tudzież długie do polowy pleców, czule falujące blond pióra. Wystarczyło przebywać
z nią w jednym pomieszczeniu, iżby stracić wiarę we własne wdzięki. Ta niższa, chudziutka i
słodka, urodą przypominała chochlika. Miała krótką, kruczoczarną, nastroszoną fryzurkę.
Mimo owo cała pięć wyróżniała się w podobny podejście. Wszyscy byli chorobliwie
bladzi, bledsi aniżeli jakiś inny uczeń z tego nieznającego słońca miasteczka. Bledsi aniżeli ja,
potomek albinosa. Wszyscy, obojętnie odkąd odmiennego koloru włosów, mieli także bardzo
ciemne oczy, oraz u dołu oczami głębokie cienie - sine, niejako fioletowe. Nieledwie zarwali noc albo
dochodzili aż do siebie po złamaniu nosa. Tyle, że ich nosy tudzież w ogóle rysy twarzy dawny idealne,
bez jednej skazy.
Ale to jeszcze nic wszystko.
Nie mogłam odłączyć wzroku od czasu tej dziwnej grupy, gdyż ich twarze, tak
odmienne, oraz naprawdę do siebie podobne, dotychczasowy porażająco, nieludzko dosadnie piękne. Takich twarzy
nie spotyka się w rzeczywistym świecie, co jeżeli w ogóle na wygładzanych komputerowo
fotografiach w czasopismach o modzie czy też na obrazach starych mistrzów, gdzie należą do
aniołów. Trudno było postanowić, które spośród piątki jest najpiękniejsze - może jasnowłosa
piękność bądź chłopak o kasztanowych włosach?
Unikali wzroku innych uczniów, zaś zaś wzroku swoich kompanów, ich spojrzenia
zdawały się prześlizgiwać po otoczeniu bez cienia zainteresowania. Niższa z dziewczyn
wstała tylko i podniosła ze stołu tacę - nawet nie otworzyła butelki spośród napojem ani nie
nadgryzła jabłka - zaś odeszła z gracją spacerującej po wybiegu modelki. Przypatrywałam się
oczarowana jej krokom godnym baletnicy, tak długo jak nie odstawiła tacy, ażeby dać nura w środku tylnymi parking modlin
drzwiami, co uczyniła szybciej, niż to się wydawało możliwe. Zerknęłam na pozostałą
czwórkę, lecz siedzieli nieporuszeni.
- Co owo w środku jedni, tuż przy licha? - zapytałam dziewczynę poznaną na hiszpańskim, której imię
wyleciało mi spośród głowy.
Kiedy podniosła głowę, by dojrzeć, o kogo chodzi - wprawdzie wywnioskowała to
już zapewne spośród tonu mojego głosu.
- Jeden z tamtych chłopaków, ów wychudzony oraz widać najmłodszy, spojrzał na nią
znienacka. Trwało owo ledwo wycinek sekundy, w dalszym ciągu natomiast przeniósł wzrok na mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz